[CENTER]...// Ready for Landing 2 \\...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Europese Bijeneter 2
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: Europese Bijeneter 2
Mooie plaat !
Wat waren de exif gegevens ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
moment en kleur erg mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
prachtig, hoop dit ook nog eens te doen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtEen gratis ticket naar de HOF
Geen enkele vogel van dit kaliber maakt z'n landing op het allerdunste deeltje van deze tak
grts
Comment
-
Ik heb toch ook mijn twijfels. Zeker gezien de vorige foto.
Neemt niet weg dat het beeld mooi is; maar ik heb opnieuw het gevoel dat het allemaal nogal misleidend is...Over het algemeen niet snel onder de indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk berichtIk heb toch ook mijn twijfels. Zeker gezien de vorige foto.
Neemt niet weg dat het beeld mooi is; maar ik heb opnieuw het gevoel dat het allemaal nogal misleidend is...
Misschien als je heel veel fotos neemt ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIndien dat zo is gaan we allemaal shoppen !
Geen enkele vogel van dit kaliber maakt z'n landing op het allerdunste deeltje van deze tak
grts
Sieg
Comment
-
ben gezond jalours wat een pracht plaatje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtZelfs als het geshopt is blijft het nog een sterke foto, zoals steeds is het het eindresultaat wat telt
grts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtZelfs als het geshopt is blijft het nog een sterke foto, zoals steeds is het het eindresultaat wat teltOver het algemeen niet snel onder de indruk.
Comment
Comment