Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ohlala, wat zie ik ? Is dit geen foto van de Poolse (fantastisch goede) fotograaf Mariusz Pomaski, die hier misbruikt wordt ?????
Kijk even de blog van Hybride na (http://www.bloggen.be/kevinphotography/) en open bij de foto 's van deze vogel de Exif 's.... Foto 's blijken overigens genomen met een Canon 1D Mk III....
Oops.....das minder goed nieuws.
Misschien moeten ze wel eens verplichten de exif gegevens erbij te zetten om zo deze waanzin te stoppen.
Het is eigenlijk een schande en niet verdiend en ten koste van andere eerlijke mensen...
Jammer dat zoiets nog gebeurd ... een "ban"
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
ohlala, wat zie ik ? Is dit geen foto van de poolse (fantastisch goede) fotograaf mariusz pomaski, die hier misbruikt wordt ?????
Kijk even de blog van hybride na (http://www.bloggen.be/kevinphotography/) en open bij de foto 's van deze vogel de exif 's.... Foto 's blijken overigens genomen met een canon 1d mk iii....
Ohlala, wat zie ik ? Is dit geen foto van de Poolse (fantastisch goede) fotograaf Mariusz Pomaski, die hier misbruikt wordt ?????
Kijk even de blog van Hybride na (http://www.bloggen.be/kevinphotography/) en open bij de foto 's van deze vogel de Exif 's.... Foto 's blijken overigens genomen met een Canon 1D Mk III....
Wie lost dit mysterie op ?
Mvg.
Ok....beeld is identiek aan dit, alleen gespiegeld.
Blijkbaar valt topicstarter dus in mijn categorie 4 :
Net zoals in elke andere kunstvorm heb je in de natuurfotografie de puristen, die zweren bij het originele beeld, de voorzichtige photoshoppers, die af en toe eens een sprietje of takje wegmoffelen, de creatieve photoshoppers die gebruik maken van eigen beeldmateriaal om een persoonlijke interpretatie te geven aan een foto en tenslotte de bedriegers, die andermans materiaal schaamteloos gebruiken ter glorie van eigen roem of geldelijk voordeel.
Zolang iemand zich in categorie 1-3 bevindt is voor mij alles mogelijk.
Toestanden zoals deze met Terje Helleso zijn natuurlijk een brug te ver (beetje vergelijkbaar met José Luis Rodriguez, die zijn prijs ook heeft moeten inleveren )
Héél erg jammer om dit te moeten vaststellen en niets minder dan een kaakslag aan alle hardwerkende natuurfotografen op dit forum.
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Oops.....das minder goed nieuws.
Misschien moeten ze wel eens verplichten de exif gegevens erbij te zetten om zo deze waanzin te stoppen.
Het is eigenlijk een schande en niet verdiend en ten koste van andere eerlijke mensen...
Jammer dat zoiets nog gebeurd ... een "ban"
TS is ook actief in een fotoclub waar hij al diverse keren gelauwerd is voor "zijn" prachtige foto's. Ben benieuwd wat die hier van zullen denken?
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Dat kan dus betekenen dat iemand anders wel een kans maakt met zijn plaat ?
Tenminste dat verdiend iemand anders toch?
Even overleggen met het HoF-team over jouw voorstel...
Ik wil wel eerst graag de TS zijn verklaring horen alvorens hem te veroordelen. Onschuldig tot het tegendeel bewezen, maar het ziet er niet goed uit voor Hybride!
Willy
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Comment