Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
meestal zijn mijn oogskes lijk schotelkes bij het zien van je mooie foto's.
Maar wat ik bij je valkje zie (den deze waar je een paar mm op overschot had) mis ik hier toch een beetje...nee ?
Maar het zijn inderdaad prachtige vogels...en het moet zalig zijn ze in de vrije natuur te kunnen spotten.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Inderdaad Marc, hier had ik meer mm's mogen hebben !
100% gelijk in
Maar de volgende van de velduil heb ik dan weer mm's te veel, pff... 't is altijd iets hé ...
Heb deze gewoon geplaatst vanwege de speciale BG.
ps. lang geleden dat we nog eens iets van je gehoord en gezien hebben ?
....ps. lang geleden dat we nog eens iets van je gehoord en gezien hebben ?
grts
Sieg
Bof...'k mis sommige mensen hier
Anderzijds is tijd zoiets vluchtigs...en heb er altijd te kort
Ga nog eens proberen een inspanning te doen...
Maar wees gerust niet omdat we niet schrijven dat we niet zien hé Ook op 500
Btw van de mm's die je teveel hebt mag je me gerust een paar lenen...ik heb er altijd tekort
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Velduil of niet, het blijft gewoon een onscherpe foto. Met het overaanbod van velduilen uit de Koudekerksche Inlaag - zeedijk moet de foto rete goed zijn.
Kijk maar eens wat daar momenteel geschoten wordt.
Prachtig zijn ze zeker en de beleving is super als je ze voorbij ziet vliegen en jagen.
Comment