Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
merciekes sieg, tja we blijven verder oefenen. En ja der zijn al wat aanpassingswerken geweest aan het vijvertje, maar er kunnen nog verbeteringen gebeuren, maar dat zie ik wel als ik fotos aan het nemen ben. Work in progress noemt zoiets.
Voor mij ook een heel mooi plaatje van deze pimpeltjes. Scherp en met mooie kleuren vastgelegd. Pimpeltje in de BG oof past er heel goed bij. En inderdaad, ik denk ook wel, dat je aan dat tafelvijvertje nog heel veel plezier gaat beleven.
Grt. Jef
bedankt manne, ja het vijverke onderhouden en klaarmaken is een hobby op zen eigen soms, maar leuk om te doen. Voorbereiding noemen ze dat doen, das meer dan de helft van de fotografie.
Mooi en die tweede erbij is een leuke toevoeging. Tja, het voorbereidende werk dat hoort er nu eenmaal bij hé. De keren dat je ergens neerploft en zomaar wat prachtfoto's maakt kan je op één hand tellen denk ik (allez, ik toch)
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
tja, als je geen voorbereiding maakt, dan maak je gewoon geen fotos. Voorbereiding is eigenlijk alles voor een natuurfotograaf.
Bedankt manne voor al de goei commentaren, we blijven ons best doen om schoon fotokes proberen te maken.
Kzal binnenkort is e paar fotos op de site zetten van men vijverken.
Comment