Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eentje van eigen dorp.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Eentje van eigen dorp.

    Heel mooi, al heb ik de indruk dat bij veel van uw foto's de achtergrond overdreven onscherp is. Nabewerkt ?
    Goed dat je het aanhaald. Iets waar ik op locatie geweldig veel tijd in steek is de achtergrond. Vaak kies ik een plaats in funtie van het licht en de achtergrond alvorens de vogel te fotograferen. Daarom dat ik deze foto plaatste en niet een andere uit de serie. Als je op een golvend terreintje gaat staan komt alles in de achtergrond natuurlijker los. Als je mijn hele serie van die dag bekijkt zie je dat je veel kan sturen maar niet alles.

    Meestal heb ik een mooie achtergrond maar geen vogel.
    De gebruikers van de 500f4 weten dat de bokeh één van de grote troeven is van deze lens.

    Nabewerking behoort tot fotografie. Ook dit maakt of breekt een foto. Het leuke aan fotografie dat ieder zijn eigen kijk heeft op een beeld.
    @ alex606 ; Als ik jou mooie ijsvogel bekijk zie ik weinig verschil is soort achtergrond. Als je hem bewerkt heb je het mooi gedaan.

    Bedankt voor jullie commentaren.

    Gr David Verdonck
    Gr David

    Comment


    • #17
      Re: Eentje van eigen dorp.

      een hele mooie.
      moeilijk om haar er zo op te krijgen.

      Comment


      • #18
        Re: Eentje van eigen dorp.

        Prachtige shot van een prachtige beest! (ongeacht waar die nu woont. )
        vriendelijke groeten, Helen
        Updated WWW.HELENICA.NL
        ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

        Comment

        Working...
        X