Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De achtergrond heeft idd wel iets, is eens iets anders.
Ik ben aan het twijfelen of ik 'm niet beter had gevonden met een horizontale kadrage. (als dat mogelijk was, ik weet natuurlijk niet hoeveel en waar die balken lagen. )
Nu snij je namelijk een stuk af van z'n hals. Persoonlijk vind ik het mooier als de gehele hals er op staat.
Maar dat is misschien eerder een kwestie van smaak
Mijn werk vind je hier(fotomanipulaties, digitale tekeningen)
Mijn foto's van paarden vind je hier
Bedoel je, paard op een andere manier? Meeste fotos van paarden die je ziet zijn in de wei of op parcours gemaakt. ( van mij ga er heel veel andere zien!) Deze is gemaakt terwijl we een ritje met paard en kar door het bos deden. De achtergrond? Het bos was toen pas opgeruimd, omgevallen bomen die gezaagd zijn en in stapels langs het pad lagen. 2 weken later was in terug op die plek, hout lag er nog steeds maar heel dor en vies
Photography = see the world through someone`s eyes
Comment