Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoor ik nu iets?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• hoor ik nu iets?

Deze dacht iets hehoord te hebben, of toch niet?

Geef jullie meningen maar, goed of slecht.

Re: hoor ik nu iets?

Vind ik mooi
    R0b!n
    PORTFOLIO

Comment

Op zich mooi moment, maar heb het toch moeilijk met de kleuren... komen nogal onnatuurlijk over ...

Comment

vind de kleuren ook erg aanwezig
        http://www.pbase.com/martijn1/profile

Comment

Heel leuke pose van dit eekhoorntje mooi vastgelegd!
          Grt. Jef

Comment

ja de kleuren bevatten redelijk wat natuurlijk contrast, heb hier niks aan verandert. Op deze plaats heb je een groot stuk schaduw en op de achtergrond schijnt de zon. Dit zorgt voor het felle contrast en de wat (on)natuurlijke kleuren.

Comment

De pose is mooi maar de kleuren zitten er hier totaal naast, we zijn beter van je gewoon
              Persoonlijk zou ik toch wat verder sleutelen in de nabewerking ...

grts
              SIeg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Bwa dat de kleuren er hier totaal naast zitten, daar ben ik het niet volledig mee eens sieg.

Het enige dat ik hier had kunnen aanpassen is het rood. Dit is wat meer aanwezig dan zou moeten, dit is ontstaan door het zonlicht dat op de bruin rode herfstbladen valt en zo die kleur wat meer aanwezig maakt.

Ik heb dit bewust zo gelaten om de herfstige kleuren toch wat te laten primeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hakke Bekijk bericht
                  Bwa dat de kleuren er hier totaal naast zitten, daar ben ik het niet volledig mee eens sieg.

Het enige dat ik hier had kunnen aanpassen is het rood. Dit is wat meer aanwezig dan zou moeten, dit is ontstaan door het zonlicht dat op de bruin rode herfstbladen valt en zo die kleur wat meer aanwezig maakt.

Ik heb dit bewust zo gelaten om de herfstige kleuren toch wat te laten primeren.
                  Hakke,

Ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt, zal het even proberen verduidelijken.
                  Ik heb de foto eens zelf onderhanden genomen en kwam tot een natuurlijker resultaat.
                  Hetgeen ik gedaan heb is ..
                  De foto iets koeler gemaakt, de rode tinten wat naar beneden getrokken, de oranje tinten wat naar beneden gehaald en jawel ook het blauw volledig naar beneden getrokken je zult je waarschijnlijk afvragen waarom het blauw... awel dan wordt het catchlight in het oogje mooi wit.
                  Ik zou zeggen probeer het eens (je moet 'm daarom niet posten) maar dan heb je een idee van wat ik bedoelde...

grts
                  Sieg

ps. hoop dat je me niet kwalijk neemt maar iedereen die me hier op het forum wat kent weet dat ik altijd m'n eerlijke mening geef over een foto, gelijk van wie de upload is
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

joe sieg,

Geen probleem man, ik kan goed met commentaar om,niks verkeerd mee, of zeker ook niet slecht overgekomen hoor.

Ik heb is geprobeerd wat je zei, enkel het blauw, daar zie ik niet veel verschil in. Het rood en het oranje, dat wel; maar dat wist ik, er lag een rode gloed over de foto.

Wat wel een verzachtend effect op het geheel gaf was het geel wat temperen.

Maar, een kleine erbij en je hebt al wat minder tijd om alles na te kijken.

Comment

Een goede shot, maar heeft zeker nog wat bewerking nodig i.v.m. de kleuren. Zeer de moeite waard.
                      Mooi!

Comment

Working...
                      X