Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie details en prima standpunt Dieder
Spijtig genoeg zie je ze niet veel meer bij ons in de buurt.
De laatste die ik tegen gekomen heb was in de Uitkerkse Polders ...
Hele mooie: standpunt, BG, en de vogel zelf natuurlijk.
Het is al van vorig jaar dat ik er nog een gezien had, en belange niet zo dichtbij als deze,
laat staan dat ik er een foto van heb.
[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
Ik heb gisteren alle moeite gedaan om een patrijs mooi op foto te krijgen, maar tevergeefs. Enkel een zijn koppeke tussen alle takjes was niet voldoende om het een waardige foto te noemen.
Ze vinden is dus al 1, maar zo'n prachtfoto is nog eens zo moeilijk. Niet simpel, maar jij laat het héél simpel uitschijnen met je foto.
Comment