Ik vind dit een heel knap poezenportretje! Mooie uitsnede en prachtig moment! Scherp op het oogje met daarbij een heel goede dof! Ook een mooie omzetting naar zw/w.
Grt. Jef
Ze lijkt het gebruikelijke vogeltje net binnengespeeld te hebben
Hoewel katten en honden fotos niet direct mijn ding zijn vind ik deze toch wel meer dan iets hebben. Knap gedaan
Ik vind dit een heel knap poezenportretje! Mooie uitsnede en prachtig moment! Scherp op het oogje met daarbij een heel goede dof! Ook een mooie omzetting naar zw/w.
Grt. Jef
Ik volg helemaal,
Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50 Mijn bird foto's en urbex foto's
Grt. Jef
Bedankt voor het kijken en de reacties mensen !
Blijkbaar valt deze hier toch niet zo in de smaak (op 150x bekeken ...8 reacties)
Zo zie je maar dat er veel verschil is tussen sites, op 500px bvb staat 'm nog maar een uurtje of zeven erop en staat al met hoge rating...)
Toch leuk om die verschillen te zien
dieren in zw/wit vind ik helemaal niks Sieg dus reagerr ik maar niet
Thanx voor je eerlijke mening Wilfried !
Altijd beter een mening of reply te krijgen dan helemaal niks, want door geen meningen te krijgen leer je ook niks bij
Thanx voor je eerlijke mening Wilfried !
Altijd beter een mening of reply te krijgen dan helemaal niks, want door geen meningen te krijgen leer je ook niks bij
grts
Sieg
Dat snap ik en ben ik ook met je eens. alleen dit heeft niks met de kwaliteit van de foto of fotograaf te maken maar puur iets van mezelf.
Comment