Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Ik sluit mij aan: musje staat er heel mooi op met inderdaad een fraaie compo en BG! Toch zou ik bovenaan een stukje wegsnijden (tot op 1cm boven het takje) Dan komt die diagonaal nog beter uit, denk ik. (Persoonlijk idee hoor!)
Grt. Jef
Mooie vriendjes heb jij.
Knap geportreteerd in elk geval.
Persoonlijk zou ik de uitsnede nog ietsje laten zakken,
zodat er boven de vogel minder ruimte is en onderaan wat meer.
Verder niks op aan te merken.
Ik sluit mij aan: musje staat er heel mooi op met inderdaad een fraaie compo en BG! Toch zou ik bovenaan een stukje wegsnijden (tot op 1cm boven het takje) Dan komt die diagonaal nog beter uit, denk ik. (Persoonlijk idee hoor!)
Grt. Jef
Een ondergewaardeerde soort maar toch heel mooi en in een herfstsetting levert deze prachtige kleurplaten op waar dit er een uitstekend exemplaartje van is!
Knap!
Greets, Lena
--------------------------------------------------------------- Don't blame the Canon, blame the canonnier!!! www.lenafotografie.be
Een ondergewaardeerde soort maar toch heel mooi en in een herfstsetting levert deze prachtige kleurplaten op waar dit er een uitstekend exemplaartje van is!
Knap!
Greets, Lena
klopt inderdaad, kan mij zeer goed vermaken en vind het dan ook jammer dat ze weinig aandacht krijgen
Comment