Eentje van zonet uit de tuin.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Verse boomklever
Collapse
X
-
-
Re: Verse boomklever
deze heb ik nog steeds niet..
een hele knappe dit
Comment
-
Die staat er heel goed op.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ferrari Bekijk berichtSuper
Grt FrancisGroet Theo
http://500px.com/diethe
Comment
-
Mooi scherp met prachtig detail en kleur.
gr Henny
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door martijn1 Bekijk berichtdeze heb ik nog steeds niet..
een hele knappe dit
prachtplaat
Comment
-
-
bg en de vogel gaan samen goed met elkaar knappe houding van de boomklever ook trouwens.. mooi hoor!
Comment
-
Allen dank voor de leuke commentaren.
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht...Wat een geluk heb jij met je tuin.
- het is geen grote tuin maar heel vogelvriendelijk ingericht: struiken om in te schuilen, nestgelegenheid voor vele soorten, een hapje en een tapje, ...
- sommige buren hebben heel grote bomen in hun tuin: sparren, dennen, beuken en andere loofbomen: dat lokt ook vogelsoorten (en eekhoorntjes)
- en niet te vergeten: het natuurgebied de "Doode Bemde" ligt op minder dan 500m vogelvlucht van mijn tuin (en die vogeltjes doen dat op die manier!)
Als gevolg hiervan heb ik op dit ogenblik ongeveer 35 vogelsoorten geregistreerd die mijn tuin bezochten (die ooievaar die hier 1 keer geland is tel ik niet mee).
Dus ja ik ben een gelukkig mens.Zie ook flickr
Comment
-
Oeps die had ik bijna gemist zou zonde zijn
Want dit is een knappe plaat ludwig ook die bg vind ik erg fraai!
grtz
Comment
-
Staat er zeer mooi op, knappe houding van de boomklever
Is deze ingeflitst of valt het licht van het zonnetje zo mooi ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment