Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 voor de prijs van 1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 2 voor de prijs van 1

Vorig jaar ben ik een half jaartje "in between jobs" geweest. Je kent dat: bedrijf sluit vestiging in Belgie, je kunt wel naar het buitenland maar ziet dat zelf niet zitten.
    Dus efkes wat meer tijd gehad om vogeltjes te fotograferen, en een roodborstje stond hoog op mijn verlanglijst.
    En je gelooft het niet, op exact de laatste dag van mijn vrijheid kwam deze voor mij poseren!. Ikke een gelukkige mens!
    En hij had nog een vriendje meegebracht. Kijk maar naar zijn bekje: juist ja, een teek.

En ja, nog steeds uit mijn tuin.
    Zie ook flickr

Re: 2 voor de prijs van 1

Ik vind hem super ! Mooie DOF !
    Je bent een gelukzak dat je dit beestje (incl. vriendje) in je tuin kon verwelkomen

Canon 40D - Lenzen : Canon 70-200 2.8 - Sigma 18-200mm OS f3.5-5.6 - Sigma Macro 50mm f2.8

Comment

Roodborstje staat er heel mooi op! Ik kan best geloven dat je hierdoor een gelukkige mens wordt. Over de centrale plaatsing ga ik niet redetwisten. Als dit je bewuste keuze is, dan is dit voor mij OK hoor!
      Grt. Jef

Comment

Deze kan ik wel smaken Persoonlijk zou ik de roodborst wel wat minder centraal zetten.

Rudy

www.vogelsvanbelgie.be
        Mvg,
        Rudy
        www.vogelsvanbelgie.be

Comment

een heel mooie.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Staat er zeer mooi op
            Compositie is persoonlijke smaak en het mag al eens iets anders zijn

grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Heel mooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hofie Bekijk bericht
                Over de centrale plaatsing ga ik niet redetwisten. Als dit je bewuste keuze is, dan is dit voor mij OK hoor!
                Grt. Jef
                De centrale plaatsing is inderdaad bewust, en ik ben blij dat dat voor jou OK is .
                Ik begrijp dat niet iedereen akkoord zal gaan met die keuze (en gelijk hebben ze). Ik heb een aantal crops geprobeerd, maar vond zelf dat de foto er niet echt beter op werd. En ik vind in dit geval het centrale wel wat hebben: het vogeltje op een voetstuk.
                Ik heb ook een foto van dezelfde reeks waarbij het roodborstje recht in de lens kijkt, en daar heb ik dat gevoel nog meer.
                (de foto is nu niet gecropt. Ik probeer steeds bij het maken van de foto de compo ook in orde te krijgen, althans voor mezelf dan )
                Voor de voorstanders van een minder centrale plaatsing, wat zou dan de voorkeur hebben: stukje weg rechts, vogeltje meer naar rechtsboven plaatsen, of meer naar rechtsonder?
                Zie ook flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LudwigC Bekijk bericht
                  De centrale plaatsing is inderdaad bewust, en ik ben blij dat dat voor jou OK is .
                  Ik begrijp dat niet iedereen akkoord zal gaan met die keuze (en gelijk hebben ze). Ik heb een aantal crops geprobeerd, maar vond zelf dat de foto er niet echt beter op werd. En ik vind in dit geval het centrale wel wat hebben: het vogeltje op een voetstuk.
                  Ik heb ook een foto van dezelfde reeks waarbij het roodborstje recht in de lens kijkt, en daar heb ik dat gevoel nog meer.
                  (de foto is nu niet gecropt. Ik probeer steeds bij het maken van de foto de compo ook in orde te krijgen, althans voor mezelf dan )
                  Voor de voorstanders van een minder centrale plaatsing, wat zou dan de voorkeur hebben: stukje weg rechts, vogeltje meer naar rechtsboven plaatsen, of meer naar rechtsonder?
                  Compositie is voor mij prima in balans. Laten zoals het is, zou ik zeggen.

Comment

in alles goed, erg mooi
                    http://www.pbase.com/martijn1/profile

Comment

heel mooie, het centrale vind ik ook helemaal geen probleem.

Comment

ook een hele mooie
                        https://www.facebook.com/wilfried.solarz.1

Comment

Working...
                        X