Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze tweede is ook een knappe hoor! Ik twijfel zelfs om te zeggen dat ik deze nog iets beter vind dan je eerste.Zou het kunnen dat ik een sensorvlekje zie, schuin boven de snavel op ong. 4 cm van de linkerkant?
Grt. Jef
Ik vind deze ook ietsje mooier dan de vorige (die ook al heel mooi was!). Voor mij doen het extra beetje contrast in deze en de houding van de reiger het 'em.
Maar er zijn er drie??? (en driemaal is scheepsrecht )
Al browser gebruik ik Chrome. Op de website zie een fletse en wazige foto van een reiger. Bij beschouwing van de Exif zie ik dat aan de foto geen profiel is gehangen.
Na het downloaden van de foto, openen en Photoshop en het toepassen van Niveaus, zie ik een prachtige foto van een zilverreiger.
Wellicht is het handig om aan de foto het juiste profiel (sRGB) te hangen.
Al browser gebruik ik Chrome. Op de website zie een fletse en wazige foto van een reiger. Bij beschouwing van de Exif zie ik dat aan de foto geen profiel is gehangen.
Na het downloaden van de foto, openen en Photoshop en het toepassen van Niveaus, zie ik een prachtige foto van een zilverreiger.
Wellicht is het handig om aan de foto het juiste profiel (sRGB) te hangen.
heb het gedaan zoals ik altijd doe, snap ook niet precies wat je bedoeld (ligt aan mij)
Comment