Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

groen blaadje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• groen blaadje

Deze vond ik wel een grappig zicht hebben, net precies als of ze aan het drinken is uit het groene blad.

Enkel spijtig van het felle licht op de boomstronk, maja je kan niet alles hebben vantijd.

Geef jullie meningen maar, goed of slecht.

Re: groen blaadje

Het diertje staat er mooi op. Dat felle licht op die tak...tja in onze jacht naar perfectie, met ons vergrootglas op elk detail. In de natuur heb je geen keuze, je moet er gewoon snel bij zijn. Dus wat mij betreft, mooi plaatje

Comment

weer een mooie.
      kleur doet het goed hier.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Erg mooie foto!
        Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

Comment

Wederom een mooie van uwe "moat"

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Staat er voor mij heel mooi op. Licht op boomstronk kun je eventueel in PS selectief wat onderbelichten.
            Grt. Jef

Comment

bedankt gasten voor de leuke commentaren, we blijven ons best doen.

Comment

Mooi hoor,prachtige kleuren van de eekhoorn zijn staart,mooie plaat.

Groet peter.

Comment

In de natuur kan je niet alles naar de hand zetten. Ik vind deze eekhoorn er meer dan behoorlijk opstaan.
                  Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

dat kunnen we inderdaad niet, maar we kunnen natuurlijk wel proberen!!

Maar toch merci voor de goei commentaren, we blijven "oefenen"

Comment

Working...
                    X