Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Steenloper staat er op zich heel goed op, maar die wazige plek links vooraan is niet zo mooi (vind ik persoonlijk). Vandaar misschien ook wel die mindere reacties, denk ik.
Grt. Jef
Inderdaad minder reacties op deze.
Voor mij stoort de wazige rots niet. Omdat het zo, in mijn ogen, een mooi beeld geeft hoe deze rakkers zich constant tussen de rotsen verplaatsen. Waardoor ze niet altijd vlekkeloos te zien zijn.
Maar ieder zijn mening natuurlijk.
Ik vind 'm toch geslaagd ondanks dat grote oof gedeelte
Heb hier ook zo'n foto gepost vandaag (of gisteren) van een sprinkhaan, ook een gedeelte van de foto is oof en valt ook niet zo in de smaak.
Zal wel aan ons liggen zeker
Comment