Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koolmees

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Koolmees

Een tijdje geleden heb ik het plan opgevat om van alle vogelssoorten die mijn tuin bezoeken te proberen een goede foto te maken. Ondertussen zijn reeds heel wat vogels de revue gepasseerd. Behalve in familie en kenissenkring heb ik die fotos nog nooit ergens laten zien, en aangespoord door mijn dochter en een collega waag ik vandaag de stap op dit forum (dat ik al heel lang passief volg). Dit is mijn eerste post hier, maar er zullen er mogelijk nog veel meer volgen.

Dit is een koolmees en het is de eerste foto die ik zelf goed genoeg vond voor mijn "project"

Even een update geplaatst, wat minder verscherpt

Last edited by LudwigC; 17 oktober 2011, 09:13.
    Zie ook flickr

Re: Koolmees

Awel....ik vind daar nu eens niks mis mee, een hele mooie, verzorgde koolmezenfoto die hier zeker en vast op zijn plaats staat, laat de rest maar komen
    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

Comment

Super foto, mooie cadrage, mooie scherptediepte en achtergrond.
      Zelfs de mees heeft net iets van een 'pose' aangenomen. Super.
      Voor wie wacht komt alles veel te laat ...

Comment

Welkom op het forum Ludwig, een heel sterke binnenkomer

Comment

Welkom op BD Ludwig .
          Je foto is helemaal goedgekeurd hoor
          Laat je andere maar komen zou ik zeggen .
          groetjes
          Luc
          Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

mooie plaat.

grts
            je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
            www.korandoke.be

Comment

Zeer mooi!
              Canon van s'morgens tot s'avonds.

Comment

Mooi van kleur en compositie, scherpte zou misschien iets minder kunnen.

gr Henny

Comment

Prachtig plaat
                  Al volg ik wel m'n voorganger en vind ook de foto net iets te veel verscherpt.

grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Je eerste foto op dit forum vind ik zeker geslaagd hoor! Mooi verzorgde foto qua compo, kleur, dof, BG. Scherpte is inderdaad misschien wel een tikkeltje té
                    Grt. Jef

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LudwigC Bekijk bericht
                      Een tijdje geleden heb ik het plan opgevat om van alle vogelssoorten die mijn tuin bezoeken te proberen een goede foto te maken. Ondertussen zijn reeds heel wat vogels de revue gepasseerd. Behalve in familie en kenissenkring heb ik die fotos nog nooit ergens laten zien, en aangespoord door mijn dochter en een collega waag ik vandaag de stap op dit forum (dat ik al heel lang passief volg). Dit is mijn eerste post hier, maar er zullen er mogelijk nog veel meer volgen.

Dit is een koolmees en het is de eerste foto die ik zelf goed genoeg vond voor mijn "project"
                      Welkom Ludwig.
                      En laat de rest nu maar komen !

De collega
                      Master the craft, and the art will follow.
                      Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                      http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

Comment

Heel mooi hoor. Alles is wel gezegd. Ga mee dat er iets te veel verscherpt is. Ben benieuwd naar de volgende vogeltjes.
                        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                        MIJN WEBSITE

Comment

Working...
                        X