Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rode wauw?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rode wauw?

weet niet goed of hij in showcase thuis hoort of beter bij beoordeling ..
    ik weet het is een niet .. echt technische foto .. maar op bij een wandeling deze vogel temogen aanschouwen was ... prachtig.
    en ik met mijn 250 mm lenske was al blij dat ik hem kon fotograferen.. ik ben dus zo dicht mogelijk gegaan hij was beetje afgeleid door nog een wauw die beetje verder in de boom zat.
    ik vermoed toch dat dit een rode wauw is .. indien het niet zo is verbeter me aub.
    ik heb van deze krop een zo goed mogelijke foto proberen te maken want ik vind het toch een prachtvogel en ben blij dat ik deze gezien heb . nadien heb ik hem nog in de lucht zien vliegen maar zo dichtbij heb ik hem niet meer gezien.
    het is prachtig als je zulke dingen tegenkomt op de wandelig en dan ben ik toch blij dat ik mijn camera bij heb (ik was al aan twijfelen of ik die zou meezeulen op de toch zware wandeling)
    als je van een raw foto nog beter kan maken .. mag je mij gerust laten weten... want deze vogel zie ik misschien nooit meer zo dichtbij.

Re: Rode wauw?

ik vind vooral de peren er mooi bijhangen

mooie foto met veel sfeer. Scherpte mocht wel iets beter.
    The Knight That Says Ni...kon

Comment

Mooie waarneming !

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

bedankt putor en sieg

@putor.. ik weet het dat scherpte beter kon/moest.. maar ik was al blij dat ik foto kon nemen (was tijdens wandeling) en meer kan ik er ook niet uithalen.
        bedankt alvast .

Comment

Idd. een rode wouw, mooie vogels zijn het wel, wei weet zie je hem nog eens dichterbij,
          groetjes
          Loulou
          Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

Comment

Mooie waarneming van een rode wouw, scherpte kan idd beter.
            http://www.paulvanrooy.be

Comment

Working...
            X