Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mandril
Collapse
X
-
-
Re: Mandril
heel mooi maar de ogen mogen wat intenser.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk berichtEens met de tips ivm de ogen maar wel een super plaat
Grt. Jef
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk berichteen update met de verlichte oogjes
Comment
-
Mooi maar voor mij zonder zwarte en oranje kader. Er zit nu teveel verschil tussen de foto en het zwarte gedeelte dat je er hebt bijgemaakt, daardoor wordt het haar ook abrupt afgesneden, vooral links valt dit het meeste op.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi maar voor mij zonder zwarte en oranje kader. Er zit nu teveel verschil tussen de foto en het zwarte gedeelte dat je er hebt bijgemaakt, daardoor wordt het haar ook abrupt afgesneden, vooral links valt dit het meeste op.
grts
Sieg
vriendelijke groeten steven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk berichtis een beetje kwestie van smaak denk ik , de opmerking van de ogen was terecht en vond ik ook wel een verbetering maar abrupt afgesneden ben ik niet volledig mee eens . wilde er zelfs links nog iets meer afhalen dan nu . Trouwens links is er zelfs geen plukje meer pels dan er nu al op staat . toch begrijp ik je standpunt wel maar hoeft het voor mij niet altijd met de natuurlijke achtergronden kwestie van eens iets anders te proberen brengen .
vriendelijke groeten steven
Links heb je een zwarte rand van ongeveer 1cm en rechts heb je die zwarte rand van ongeveer een 3cm. Boven en onder heb je die rand niet.
Doordat de foto zelf niet echt overgaat in 100% zwart en de bijgevoegde stukken dit wel zijn, is het verschil toch heel duidelijk.
grts
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIk begrijp heel goed wat je bedoeling was hoor Steven, maar op mijn monitor zie ik heel duidelijk het verschil tussen de foto en het bijgevoegde deel.
Links heb je een zwarte rand van ongeveer 1cm en rechts heb je die zwarte rand van ongeveer een 3cm. Boven en onder heb je die rand niet.
Doordat de foto zelf niet echt overgaat in 100% zwart en de bijgevoegde stukken dit wel zijn, is het verschil toch heel duidelijk.
grts
Sieg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk berichteen update met de verlichte oogjes
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk berichtok maar ik denk toch niet dat het de bedoeling is u Brightness of Contrast van uw scherm helemaal naar boven te trekken voor alsnog te kijken wat er aan de foto stoort als uw scherm op normale levels zou staan zie je dit niet .maar zal bij de volgende beter de sporen wissen .
Aan de instellingen van mijn monitors kom ik nooit, de calibratie van Spyder 3 houdt deze op het punt waar hij moet zijn. Uiteraard 1 keer per maand worden de monitors opnieuw gecalibreerd.
Mijn opmerkingen over deze verschillen in kleur waren bedoelt als tip en makkelijk op te lossen met het pipet, blijkbaar neemt U dit niet ter harte en daarvoor sorry dan dat ik erover begonnen ben .....
no hard feelings ?
grts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtDe levels optrekken om te zien wat er aan een foto stoort zou belachelijk zijn nietwaar.
Aan de instellingen van mijn monitors kom ik nooit, de calibratie van Spyder 3 houdt deze op het punt waar hij moet zijn. Uiteraard 1 keer per maand worden de monitors opnieuw gecalibreerd.
Mijn opmerkingen over deze verschillen in kleur waren bedoelt als tip en makkelijk op te lossen met het pipet, blijkbaar neemt U dit niet ter harte en daarvoor sorry dan dat ik erover begonnen ben .....
no hard feelings ?
grts
Sieg
Comment
Comment