Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kwak .........

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kwak .........

Oorspronkelijk geplaatst door diethe Bekijk bericht
    Niet te bescheiden hé maat,
    Als Sigma jou foto's, genomen met deze lens, als referentie zou gebruiken in hun reclameacties, weet ik zeker dat ze de productie van deze lens meteen moesten opschroeven.
    Ik heb al vele foto's, die genomen werden met zogezegd 'TOP' materiaal, de revue zien passeren, en die nog niet tot aan jou knieën konden rijken.
    Natuurlijk speelt het materiaal een zeer grote rol bij de kwaliteit van het afgeleverde product, maar hoe de gebruiker met het materiaal omgaat speelt een al even grote rol denk ik, en als er iemand is die de werking van zijn materiaal kent, en weet hoe dat materiaal reageert, dan is dat zeker Dieder Plu.
    En niet alleen wat materiaal betreft is Dieder ne krak, ook qua natuur is hij een supertalent.
    Genoeg geslijmd nu, nog ne chapeau voor je hele oeuvre Dieder en tot ergens in't veld.
    Juist

Comment

Re: Kwak .........

Oorspronkelijk geplaatst door diethe Bekijk bericht
      .....Natuurlijk speelt het materiaal een zeer grote rol bij de kwaliteit van het afgeleverde product, maar hoe de gebruiker met het materiaal omgaat speelt een al even grote rol denk ik ....
      De nagel op de kop !!
      Kennis van je materiaal maakt alles en uiteraard dierenkennis is ook een surplus.

Tevens ook de nabewerking kan de foto maken of kraken

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
      X