Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
koolmees
Collapse
X
-
-
Re: koolmees
Oorspronkelijk geplaatst door Hofie Bekijk berichtStaat er mooi, beeldvullend, scherp en met veel detail op. Goede compo en genoeg ruimte in de kijkrichting.
Grt. Jef
volledig mee eensNikon D7000, Nikkor AF-S 18-200mm F 3.5-5.6 G DX VR, Nikkor AF-S DX Micro 40mm f/2.8G, sb900
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hofie Bekijk berichtStaat er mooi, beeldvullend, scherp en met veel detail op. Goede compo en genoeg ruimte in de kijkrichting.
Grt. Jef
Comment
-
Heel mooi,Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
-
-
-
Wauw 180mm en dan zo beeldvullend in beeld. Idd moet je er vrij dicht op hebben gezeten.
Alleen kan het aan mij liggen, maar op mijn scherm lijkt het of er is scherp gesteld op de rus ipv het kopje. Kopje is niet geheel scherp.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtWauw 180mm en dan zo beeldvullend in beeld. Idd moet je er vrij dicht op hebben gezeten.
Alleen kan het aan mij liggen, maar op mijn scherm lijkt het of er is scherp gesteld op de rus ipv het kopje. Kopje is niet geheel scherp.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtAlleen kan het aan mij liggen, maar op mijn scherm lijkt het of er is scherp gesteld op de rus ipv het kopje. Kopje is niet geheel scherp.
Comment
-
Verdienstelijke poging maar de scherpte ligt inderdaad op de rug i.p.v. op het oogje, je kan misschien alvorens je hem de prullenmand toewijst even proberen om enkel het kopje te verscherpen.
Maar beter nog zou zijn om gewoon opnieuw te proberen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment