Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Kleurenpallet is wel gepast bij deze morinel. Heb je de vraag gesteld met of zonder poten? Dat blijft altijd de keuze bij die superlage standpunten. Zeker als je nog voor die vlakkere voor en achtergrond wilt gaan vallen die poten er vaak af. Komt hierbij dat er nog een bergje voor ligt.
Ik heb er ook met poten, maar die waren qua beeld wat minder clean. Ik plaats er in de loop wel eens een aantal bij 'fotobeoordeling dieren'. Het kleurenpalet is feitelijk niet bijgestuurd. Foto komt nagenoeg recht uit de camera: wat bijgesneden en minimaal contrast en helderheid aangepast.
Ik bedoelde mooi passend bij deze morinel , zeg maar in harmonie.
Ik kreeg de indruk uit je reactie dat je las "aangepast" Als die andere even leuk zijn plaatst ze maar in showcase. Hopelijk ben ik nu duidelijker.
Oorspronkelijk geplaatst door David VerdonckBekijk bericht
Ik bedoelde mooi passend bij deze morinel , zeg maar in harmonie.
Ik kreeg de indruk uit je reactie dat je las "aangepast" Als die andere even leuk zijn plaatst ze maar in showcase. Hopelijk ben ik nu duidelijker.
Comment