Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeker leuk zo'n kleine plevier. Als je hier je vorige post naast plaats zie je meteen wat er ontbreekt. Fotograferen is vaak het licht weten vangen. Ook bij natuurfotografie gaat het niet alleen om het onderwerp. En dat sfeervolle licht van je vorige plaat is net datgene wat ik hier mis.
@David, dit is op dezelfde plek genomen als de tureluur. Helaas was het flink bewolkt bij de plevier waardoor ik niet die kleuren had. Vaak moet je ook maar net wat geluk hebben met het licht.
Ik weet wat je zegt. Vorige week 300 topfoto's van bosruiters en witgatjes kunnen maken. Helaas in dat ...licht. Toch maar afdrukken tegen beter weten in. Bij thuiskomst waren de wolken na het bekijken op pc onweerswolken geworden dat ik ze maar in de prullebak gedropt heb. Ook daar moet je creatief mee omgaan zeggen ze dan. Als je de twee foto's met of zonder licht naast elkaar plaats is de keus snel gemaakt.
Op die leuke plek zal je ongetwijfeld nieuwe kansen krijgen. Er moeten nog veel kleine plevieren doortrekken.
Ik vind op zich de frontale blik van de Kleine plevier wel mooi.Misschien had ik hier voor een horizontale uitsnede gekozen. Het kleine blaadje links vind ik ook wel een mooi detail.
Comment