Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Cat from hell !! + Update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• The Cat from hell !! + Update

Deze foto staat al een dikke 2 jaar op m'n pc en heb 'm volgens mij nog niet gepost
    Dus bij deze onze "Cat from hell"

Origineel

Update

grts
    Sieg
    Last edited by Sieg; 12 augustus 2011, 17:32. Reden: Update toegevoegd
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Re: The Cat from hell !!

Erg leuk. Had wel graag een iets minder abrupte overgang gezien van wit naar de zwarte achtergrond.
    Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk bericht
      Erg leuk. Had wel graag een iets minder abrupte overgang gezien van wit naar de zwarte achtergrond.
      Bedankt Marsel voor je reactie !
      Het was uiteraard de bedoeling om deze overgang zo abrupt mogelijk te maken om dat "helse" nog beter uit te laten komen om zodoende een "speciale" plaat te krijgen.
      Op de originele foto is dit niet zo, daarmee heb ik dan ook in de nabewerking het zwart volledig opgetrokken zodat er geen overgang meer te zien is tussen de zwart/witte kat en BG.

grts
      Sieg

Comment

Sieg - ik begrijp het idee, ik denk alleen dat een minimale hoeveelheid schaduwdetail in de zwarte delen van de kat de foto een wat minder uitgeknipt karakter had gegeven - met behoud van het 'helse' en het 'speciale'. Maar zoals ie nu is vind ik 'm ook leuk hoor.
        Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

Comment

Jawadde, jij verbaast mij weeral eens met dit "bijzonder mooi en intrigerend" plaatje waar ik blijf naar kijken. Knap gedaan!
          Grt. Jef

Comment

Bedankt Jef voor de reactie !
            Blijkbaar ben jij de enige die na de reply van de grote Marsel Van Oosten toch ook nog een reactie durft plaatsen

grts
            Sieg

Comment

Ik vind hem ook prachtig en Marsel heeft gelijk, al is het makkelijk de kritiek van een pro te kopiëren
              Flickr

Comment

Prachtig.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

In vind de bewerking, met het doel wat je voor ogen had, zeker geslaagd
                  D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
                  Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
                  Flickr - JAlbum

Comment

Knappe foto die volgens mijn bescheiden mening nog sterker wordt door een vierkante uitsnede en door het beeld een weinig te kantelen zodat ogen en hoektanden strak horizontaal komen te staan.
                    Maar je weet : de gustibus et de coloribus...

Comment

Sieg leuke foto van een boze kat
                      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Ik heb het hier aan onze kat "Whisky" gevraagd en die schrok zich een ongeluk. Hij vond het maar niks.
                        Hij kent er dan ook niks van want ik vind dit knap gemaakt

Johan

Comment

Alhoewel ik momenteel andere katten te geselen heb ...Kan ik het toch niet laten.
                          Knappe en grappige foto
                          (Een klein beetje licht van achter de kat had inderdaad niet misstaan -wat meer contouren oortjes en kopje-... anderzijds blijft het beestje zo ook geen uren poseren...en draait het hier waarschijnlijk niet om studiowerk.)

Groetjes
                          Marc
                          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Bij deze dus een Update, vinden jullie die beter of toch maar de originele ?

grts
                            Sieg

Comment

Re: The Cat from hell !! + Update

De oortjes doen er voor mij zeker geen afbreuk aan...integendeel...echt "demonisch"
                              Maar zoals in het verleden, het heden en de toekomst...verschillende mensen, verschillende meningen.
                              Het blijft een prachtige opname met een mooie belichting.

Groetjes
                              Marc
                              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Working...
                              X