Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roodborsttapuit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Roodborsttapuit

Een foto van een tijdje geleden. Vermits dit nu niet de soort is, waarvoor je naar Israel vliegt was deze blijven liggen. Na het bekijken van enkele mapjes beviel de eenvoud van dit plaatje me wel. Ook een plaatje genomen met de 2 maal extender die het hier niet liet afweten. Vaak hoor je dat die combinatie veel scherpte verliest. Foto is genomen tijdens een bewolkte dag.

Gr David
    www.davidverdonck.be
    Gr David

Re: Roodborsttapuit

't Is anders wel een van de mooiste roodborsttapuit-foto's die ik al gezien heb. Alles klopt, de kleuren in de achtergrond liggen mooi in de zelfde toning als de takjes en het vogeltje, en toch komt het beestje mooi los. Het licht is superzacht, de scherpte is uitstekend en samen met de takjes vormt het geheel een evenwichtige compositie. Top
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
      't Is anders wel een van de mooiste roodborsttapuit-foto's die ik al gezien heb. Alles klopt, de kleuren in de achtergrond liggen mooi in de zelfde toning als de takjes en het vogeltje, en toch komt het beestje mooi los. Het licht is superzacht, de scherpte is uitstekend en samen met de takjes vormt het geheel een evenwichtige compositie. Top
      Mooi gezegd en helemeaal mee eens
      D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
      Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
      Flickr - JAlbum

Comment

Inderdaad, superbeeld van ook één van mijn favoriete gevleugelde vriendjes, proficiat!

Comment

Heel mooi gedaan
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Ben het helemaal met Thierry eens - prachtfoto.
            Ingrid Vekemans Photography
            Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
            http://www.ingridvekemans.com

Comment

Schitterend mooi mannetje. De foto drukt het fragiele van de pootjes en de tak zeer goed uit.

Richard
              www.richardburgmeijer.nl

Comment

Working...
              X