Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hier heb je toch wel een prachtig moment te pakken! Vogeltje dat het grote koekoeksjong te eten geeft. Knap vastgelegd! Voor mij natuurfotografie op zijn best!
Grt. Jef
fantastisch, loop al een tijdje te denken dat dit nu precies een scene zou zijn die ik grag eens zou kunnen fotograferen en voila jij hebt het en nog goed kunnen platen ook
Hier heb je toch wel een prachtig moment te pakken! Vogeltje dat het grote koekoeksjong te eten geeft. Knap vastgelegd! Voor mij natuurfotografie op zijn best!
Grt. Jef
Helemaal mee eens
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Hele lastige lichtomstandigheden, en technisch gezien zijn er wel wat dingen die beter zouden kunnen. Maar het gaat niet altijd alleen maar om technische perfectie - soms kan het vastleggen van een bijzonder moment ook heel waardevol zijn, zoals hier. Hij zou bij mij niet aan de muur gaan, maar zeker leuk om te zien.
Grt. Jef
Comment