Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
saluki's
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: saluki's
Ja het is iets
Ik vraag me alleen af of de foto niet nog meer tot de essentie zou komen zonder de stukjes duingras bovenaan je foto.
PeterSony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500
-
dankjewel Kaszi, de foto is gemaakt met een canon 1D mark III, met de 70/200 f 2.8 IS L lens en de exif gegevens zijn: Exposure 0.001 sec (1/1000)
Aperture f/5.6
Focal Length 200 mm
ISO Speed 200
Exposure Bias 0 EV
Flash On, Fired
Comment
-
-
-
Niet 100% scherp (vooral dan de originele grote versie) maar het moment maakt dit plaatje toch af, zeer knap geschoten want ik weet hoe moeilijk het is om dit ras in volle snelheid vast te leggen
Ik zou toch de raad volgen van Peter en een stukje (de duinen) van de bovenkant afhalen, bij je andere foto's van deze honden staat dat stuk er niet op en het komt inderdaad beter uit.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SweetAsPepper Bekijk berichtJa het is iets
Ik vraag me alleen af of de foto niet nog meer tot de essentie zou komen zonder de stukjes duingras bovenaan je foto.
Peter
Comment
-
mooie actie.
ook mooi te zien, hoe het water los van zichzelf probeert te komen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
dankuwel voor de reacties iedereen, ik zie nu ook dat de foto beter is zonder het helmgras op de duinen, maar ik wou de 2/3 verhouding bewaren en zonder het stuk duin kwamen ze te krap in het kader te zitten. De scherpte is inderdaad niet optimaal, had misschien mijn iso iets hoger kunnen zetten en mijn diafragma beetje toeknijpen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michel eloot Bekijk berichtdankjewel Kaszi, de foto is gemaakt met een canon 1D mark III, met de 70/200 f 2.8 IS L lens en de exif gegevens zijn: Exposure 0.001 sec (1/1000)
Aperture f/5.6
Focal Length 200 mm
ISO Speed 200
Exposure Bias 0 EV
Flash On, Fired
Comment
-
Comment
Comment