zelden dat ze zich zo vrij laten vastleggen, ik zeg dus bedankt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kleine karekiet
Collapse
X
-
kleine karekiet
zelden dat ze zich zo vrij laten vastleggen, ik zeg dus bedanktLabels: Geen
-
-
Re: kleine karekiet
Kleine karekiet staat er heel mooi op! BG stoort mij niet echt, omdat de focus toch heel goed op de vogel ligt. En als je zo'n kans krijgt dat die zo vrij zit, dan moet je die grijpen, wat je heel goed gedaan hebt! Ik denk trouwens ook dat je met deze instellingen ook niet veel speling meer hebt om die scherptediepte te verminderen
Grt. Jef
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hofie Bekijk berichtKleine karekiet staat er heel mooi op! BG stoort mij niet echt, omdat de focus toch heel goed op de vogel ligt. En als je zo'n kans krijgt dat die zo vrij zit, dan moet je die grijpen, wat je heel goed gedaan hebt! Ik denk trouwens ook dat je met deze instellingen ook niet veel speling meer hebt om die scherptediepte te verminderen
Grt. Jef
Comment
-
Zo vrijzittend zie je ze inderdaad niet veel, dus goed gebruikt gemaakt van deze omstandigheden
Betreffende de BG, tjah.... daar zitten ze nu eenmaal, en dit moment van het jaar is niet het ideale om deze vogel vast te leggen doordat het riet wederom volledig in groei staat maar het hoort er nu eenmaal bij, dus wat dat betreft stoort het mij absoluut niet.
Persoonlijk zou ik er bovenaan en onderaan een stuk afhalen, zo breng je meer de aandacht op de vogel en valt ook een stuk van de BG weg.
Alleen heb ik wel de indruk dat het scherpste deel niet op het oogje ligt maar op de vleugeltippen en staart ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door maMarina Bekijk berichtDat is natuurlijk zo, maar misschien is het toch een poging waard om hier een beetje photoshop in te stoppen - het uiteindelijk om de presentatie van het eindresultaat.
had deze nog niet dus neem ik hem zeker mee, perfectie nee..maar er moet een streven blijven
allen dank
Comment
Comment