Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Re: tussen het koren..... oog in oog ........deel 2
Deze vind ik (nog) mooier dan je eerste post!
Ik zie graag een flue (Of hoe ge het ook schrijft. Zeggen ze bij ons tegen een egale achtergrond. Lees: floewe) achtergrond. Op je eerste post waren er, in mijn ogen, meer storende elementen op de achtergrond.
Dat de ree hier echt omringd wordt door het graan vind ik ook mooier (onscherp-scherp-onscherp). Op de eerste foto zag je nog wat van het lichaam. Nu komt het kopje echt piepen.
(Allemaal details hoor, want die eerste foto was al goed. Maar die details maken de foto wel af. Moest ik punten geven gaf ik die eerste foto een 7 en deze een 9! )
Last edited by H.D.; 20 juni 2011, 17:28.
Reden: betere omschrijving :)
Re: tussen het koren..... oog in oog ........deel 2
Deze vind ik persoonlijk beter dan de vorige, hier heb je enkel de kop die boven het graan uitsteekt en maakt op die manier de compo en het totaalbeeld sterker
Persoonlijk zou ik wel onderaan links het gedeelte dat je ziet van de rug wegclonen, zodat enkel de aandacht naar de kop gaat.
Tevens zou ik de foto iets warmer maken van kleur.
Deze vind ik persoonlijk beter dan de vorige, hier heb je enkel de kop die boven het graan uitsteekt en maakt op die manier de compo en het totaalbeeld sterker
Persoonlijk zou ik wel onderaan links het gedeelte dat je ziet van de rug wegclonen, zodat enkel de aandacht naar de kop gaat.
Tevens zou ik de foto iets warmer maken van kleur.
grts
Sieg
update ... even met picasa bewerkt speciaal voor Sieg
update ... even met picasa bewerkt speciaal voor Sieg
......
Wat een eer dat je deze speciaal voor mij bewerkt hebt
Persoonlijk vind ik 'm er nu beter uitzien, kwestie van smaak uiteraard.
Dus ik ga voor de update en hoop deze maandag terug te zien
grts
Sieg ps. ik heb net dezelfde foto hier nog ergens staan, zal eens zoeken en 'm eens posten in beoordeling, lijkt wel een tweeling
Comment