Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Niet alleen de vogeltjes staan er bij jou prachtig op, maar nu kom je met dit knappe plaatje van een snelle haas! Ik denk dat jij dan ook supersnel gereageerd hebt en een "lucky shot"? Dat komen alleen de besten tegen.
Grt. Jef
Sorry maar overgesatureerd vind ik dan weer niet mooi.
Zo natuurgetrouw mogelijk is mijn doel.
Er zijn gelukkig tientallen nuances tussen flets en overgesatureerd. In je andere foto's vind ik de kleuren mooier, wilde dat gewoon even vermelden. Nu lijkt het alsof je een beetje gepikeerd bent door mijn punt van kritiek en de indruk wilt wekken dat ik enkel overgesatureerde foto's goed vind. Boodschap begrepen.
Lucky shot of niet, het is in ieder geval wel een hele mooie foto geworden! het koppie is mooi scherp en de bewegingsonscherpte in de poten voegt de snelheid toe. Knap gedaan!
Er zijn gelukkig tientallen nuances tussen flets en overgesatureerd. In je andere foto's vind ik de kleuren mooier, wilde dat gewoon even vermelden. Nu lijkt het alsof je een beetje gepikeerd bent door mijn punt van kritiek en de indruk wilt wekken dat ik enkel overgesatureerde foto's goed vind. Boodschap begrepen.
Neenee Thierry zeker geen verwijt hoor.
Ik weet dat je het goed bedoeld.
Ik heb het geprobeerd maar heb mijn schuiverke toen terug gezet
Comment