Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze plaat heb ik genomen in Barcalona . Veel zwervers en bedelaars te zien ,maar de blik die de straathond uitstraalde van één van die zwervers boeide me het meest . Je zou hem zo mee willen nemen naar huis . Toch effen moeten slikken over de armoe en de dieren .
Het is wel een foto van een dier , ik wist niet of ik de foto bij dit forum moet plaatsen of bij fotojournalistiek . De mod. mag hem gerust verplaatsen als hij hier niet past .
mooie bewerking heb je hier op toegepast
maakt er een mooi totaal beeld van,z'n zwerversbestaan straalt er zo van af
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment