Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

White Swan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • White Swan

    Of landing in het ochtendlicht... Een lucky shot met mijn 100-400 waarmee ik nog veel zal moeten oefenen om het gemiddelde peil van dit subforum te halen.

    Last edited by LesC; 26 januari 2013, 10:47. Reden: Dropbox link hersteld
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

  • #2
    Re: White Swan

    geweldig die beweging en schittering door de vleugels
    https://www.facebook.com/wilfried.solarz.1

    Comment


    • #3
      Re: White Swan

      Je mag het misschien "geluk" noemen, maar dit is alleszins toch een heel mooi plaatje hoor! Actie heel mooi bevroren, scherpte is voor mij OK en het detail in de vleugels is knap!
      Grt. Jef

      Comment


      • #4
        Re: White Swan

        Mooie gedaan...zelfs de weerspiegeling van de opengevouwen vleugels in het water

        Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment


        • #5
          Re: White Swan

          De landing heb je toch mooi vastgelegd,
          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
          Mijn bird foto's en urbex foto's

          Comment


          • #6
            Re: White Swan

            Yep Les die is prachtig
            maar dat wist ik al hé
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #7
              Re: White Swan

              Wilde haar (maar was er niet zeker van dat het een vrouwtje was) nog "Lily of the Lake" noemen, maar dat durfde ik toch niet.
              (alleszins is deze foto aan jou opgedragen)
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

              Comment


              • #8
                Re: White Swan

                Heel mooie zwaan, prachtig dat licht in de vleugels.
                Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                Comment


                • #9
                  Re: White Swan

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Wilde haar (maar was er niet zeker van dat het een vrouwtje was) nog "Lily of the Lake" noemen, maar dat durfde ik toch niet.
                  (alleszins is deze foto aan jou opgedragen)
                  dank je Les
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment


                  • #10
                    Re: White Swan

                    Mooi moment en prima geplaat

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: White Swan

                      Bedankt, allemaal. Ik was zelf ook redelijk content van deze shot!
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                      Comment

                      Working...
                      X