Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Knap plaatje Walter met zeer mooie kleuren en compo, enneuh... "de verkeerde kant" ... vind ik héél goed meevallen en maakt 'm net iets mooier
Waar heb je deze ergens gevonden, toch niet in de vrije natuur ??
Ja, zo vrij als een vogel :-) Sieg. Vrijer als dit kan niet . Gemaakt afgelopen week in Frankrijk waar ik ruim 4 dagen van deze geweldenaars heb mogen genieten.
Oorspronkelijk geplaatst door Walter SoestbergenBekijk bericht
Ja, zo vrij als een vogel :-) Sieg. Vrijer als dit kan niet . Gemaakt afgelopen week in Frankrijk waar ik ruim 4 dagen van deze geweldenaars heb mogen genieten.
grt Walter
Prachtig om deze te mogen bewonderen en dan nog op deze manier vastleggen, eerlijk gezegd.... ben een beetje jaloers
Knappe foto
Dit moet een prachtig reisje geweest zijn.
Ik hou meer van een standaard houding maar daar zal je ook meer dan genoeg beelden van hebben hé.
Comment