Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Leuk dit plaatje te zien. Wat een verrassend beeld met die achtergrond. Als je weet hoe klein deze kerels zijn begrijp je wel hoe close 140 mm is. Veel verder dan 3.5 meter zal het niet geweest zijn.
Zeer knap gedaan
Vraag me alleen af hoe je dit voor elkaar gekregen hebt met dit tegenlicht en nog zoveel detail behouden in het verenkleed en zelfs het oogje is nog belicht, en dan ook nog het feit zoals Eric aanhaalt op 140mm.... je moet er wel erg close op gezeten hebben ?
Oorspronkelijk geplaatst door David VerdonckBekijk bericht
Leuk dit plaatje te zien. Wat een verrassend beeld met die achtergrond. Als je weet hoe klein deze kerels zijn begrijp je wel hoe close 140 mm is. Veel verder dan 3.5 meter zal het niet geweest zijn.
Dank aan allen!
Drie uur in een drijvende schuilhut in water waar je niet kan staan
Er zaten een 10tal oeverlopertjes langs de kant van het water en ben ze rustig benaderd. Ik zag de zon zakken en besefte dat ik langs de goeie kant zat om die in de achtergrond te krijgen. Ik had geluk dat deze op een iets hoger takje zat, anders had ik die zon nooit in de achtergrond gekregen. Foto is gemaakt met de 120-300mm en heb eigenlijk moeten uitzoomen omdat ik te dicht zat. Ik kon de vogeltjes makkelijk tot op 50cm benaderen met de schuilhut. Een luxe die je niet veel tegenkomt
Comment