Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Curaçao XXVI

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Curaçao XXVI

De paarse luciferanemoon, zo voor de hand liggend dat ik het bijna zelf had kunnen verzinnen

D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

Re: Curaçao XXVI

Ok, blijkbaar een overdosis Curaçao

We gaan er dus een punt achter zetten met vanaf morgen toch nog een top 3 van de beste foto's.

Zoals in één van vorige posts beloofd: hier alvast een link naar een filmpje van de sepia's, verwacht er niet te veel van; ik ben geen Steven Spielberg: http://www.youtube.com/watch?v=H5xWTtnYGtU

Moesten er mensen zijn die van plan zijn naar Curaçao te reizen, je weet me wel te vinden voor wat tips indien je die nodig zou hebben,

Grtz,

Eric
    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

Comment

Ik denk dat de meeste mensen nu alleen nog kijken en genieten van deze plaatjes en geen beoordeling meer geven omdat deze toch steeds weer dezelfde is. Namelijk: Knap! Prachtig! Prima! Schitterend!... Bedankt dat je ons liet meegenieten! Ben wel nog benieuwd naar de top 3.
      Grt. Jef

Comment

Prachtige kleuren in dit plaatje Eric en het is waarschijnlijk zoals Jef hierboven schrijft, als je steeds zulke knappe plaatjes post weten ze (de kijkers) waarschijnlijk niet meer wat te schrijven

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
        X