Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooi vastgelegd maar ik mis diepte/schaduw in de foto.
Ik weet uit eigen ervaring op bonaire dat het moeilijk is daar als je tussen 11 en 4 in het water ligt.Het water is zo helder en de zon zo straf en zo loodrecht boven je dat het niet evident is maar wel mogelijk .
mss nog eens terug gaan ;-)
www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future
@bouk: als je per dag een uur of drie in het water ligt dan kom je al eens iets tegen hé
@stach: dat is een kwestie van smaak natuurlijk hé, ik vond net het heldere van deze foto er zo mooi aan, Bonaire staat in 2013 geprogrammeerd dus krijg ik nog herkansingen genoeg
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Comment