Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi opgenomen, maar ik had ook direct dezelfde vraag over de vleugel en de onderkant van zijn lijfje, op een of ander manier lijkt het of het daar afgeknipt (en ingeplakt?) is.
Het zal wel niet zo zijn, maar het ziet er voor mijn gevoel wel een beetje raar uit.
mooi vooral de pose.
maar is het beest gekortwiekt?
zie de linker vleugel?
grt,bouk.
Bouk, bij mijn weten niet. Beestje dook toch vrolijk in het water én vloog rond. Wat je ziet aan de linkervleugel is waarschijnlijk perspectiefvertekening of veren die aan mekaar klitten door het water? Regelmatig stopten ze met vissen om hun pluimen te laten drogen en weer in de plooi te leggen dus ik vermoed dat deze aan een pitstop toe was.
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Mooi opgenomen, maar ik had ook direct dezelfde vraag over de vleugel en de onderkant van zijn lijfje, op een of ander manier lijkt het of het daar afgeknipt (en ingeplakt?) is.
Het zal wel niet zo zijn, maar het ziet er voor mijn gevoel wel een beetje raar uit.
Neen, buiten de normale "ontwikkeling" van het RAW-bestand naar JPEG is er bij deze foto geen knip- en/of plakwerk aan te pas gekomen
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Comment