Lutjanus Griseus, Grey snapper of grijze snapper in een zijwaarts frivool danspansje
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Curaçao XX
Collapse
X
-
-
Re: Curaçao XX
Ik heb totaal geen verstand van onderwaterfotografie & ben het ook niet van plan om het te beoefenen, de vraag die ik zal stellen zal dan ook puur uit interesse zijn. Fotograferen onder water, heeft dat hetzelfde systeem als boven water?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk berichtIk heb totaal geen verstand van onderwaterfotografie & ben het ook niet van plan om het te beoefenen, de vraag die ik zal stellen zal dan ook puur uit interesse zijn. Fotograferen onder water, heeft dat hetzelfde systeem als boven water?
golfslag (vooral bij snorkelen)
de rode kleurschakeringen verdwijnen heel snel onder water en hoe dieper je gaat hoe erger
condens in je toestel bij grote temperatuurverschillen
minder licht (wordt natuurlijk ook erger met de diepte)
drijvende stofdeeltjes die het moeilijk maken om te flitsen
jezelf stabiel houden......
Kort gezegd: veel geduld, veel foto's maken op verschillende instellingen en onderwerpen zoeken die een beetje mee willen werken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtAlle regels die boven water gelden, blijven ook onder water gelden. Het systeem werkt juist op dezelfde manier alleen dat alles waterdicht gemaakt is natuurlijk. Enkele bijkomende problemen:
golfslag (vooral bij snorkelen)
de rode kleurschakeringen verdwijnen heel snel onder water en hoe dieper je gaat hoe erger
condens in je toestel bij grote temperatuurverschillen
minder licht (wordt natuurlijk ook erger met de diepte)
drijvende stofdeeltjes die het moeilijk maken om te flitsen
jezelf stabiel houden......
Kort gezegd: veel geduld, veel foto's maken op verschillende instellingen en onderwerpen zoeken die een beetje mee willen werken
Comment
-
-
Het is weer een mooie Eric!www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.
Comment
-
Wat bij de meesten niet lukt, lukt bij die onderwaterplaatjes van jouw wel. En dan bedoel ik genoeg kleur en contrast erin krijgen, knap gedaan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
een heel mooie.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment