Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Al wat ik zie onthoud ik, wees daar maar zeker van

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Al wat ik zie onthoud ik, wees daar maar zeker van

Graag jullie mening:

Re: Al wat ik zie onthoud ik, wees daar maar zeker van

Hij ziet ons dat is zeker ,maar wij zien zijn oog toch niet zo scherp als hij (of zij ?)
    Zo objectief als mijn objectieven.....
    bd 616 be MVG Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door je-es Bekijk bericht
      Hij ziet ons dat is zeker ,maar wij zien zijn oog toch niet zo scherp als hij (of zij ?)
      je mag gerust eens je gedacht doen met mijn foto, hoor

Comment

Ik weet uit ervaring hoe lastig het is om dit soort foto's goed scherp te krijgen, en dan bedoel ik het oog zelf. Hier lijkt je dat aardig gelukt. Ik zou het beeld wel wat aandachtiger croppen. De linker onderhoek vind ik bijvoorbeeld storend. Verder zou ik ook een flinke rand van de bovenkant afhalen, want dat deel is relatief erg licht vergeleken bij de rest van de foto, en alle aandacht moet uitgaan naar het oog.
        Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk bericht
          ........ Ik zou het beeld wel wat aandachtiger croppen. De linker onderhoek vind ik bijvoorbeeld storend. Verder zou ik ook een flinke rand van de bovenkant afhalen, want dat deel is relatief erg licht vergeleken bij de rest van de foto, en alle aandacht moet uitgaan naar het oog.
          ook mijn gedacht.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Persoonlijk zou ik er links en bovenaan een stukje afhalen zodat het oog uit het center van de totale foto valt.
            Even de prut uit het oog wegclonen en de totale kleuren wat desatureren, en daarna de kleur van het oog zelf er terug volledig doorbrengen.

grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
            X