Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Al wat ik zie onthoud ik, wees daar maar zeker van
Re: Al wat ik zie onthoud ik, wees daar maar zeker van
Ik weet uit ervaring hoe lastig het is om dit soort foto's goed scherp te krijgen, en dan bedoel ik het oog zelf. Hier lijkt je dat aardig gelukt. Ik zou het beeld wel wat aandachtiger croppen. De linker onderhoek vind ik bijvoorbeeld storend. Verder zou ik ook een flinke rand van de bovenkant afhalen, want dat deel is relatief erg licht vergeleken bij de rest van de foto, en alle aandacht moet uitgaan naar het oog.
Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van OostenBekijk bericht
........ Ik zou het beeld wel wat aandachtiger croppen. De linker onderhoek vind ik bijvoorbeeld storend. Verder zou ik ook een flinke rand van de bovenkant afhalen, want dat deel is relatief erg licht vergeleken bij de rest van de foto, en alle aandacht moet uitgaan naar het oog.
Persoonlijk zou ik er links en bovenaan een stukje afhalen zodat het oog uit het center van de totale foto valt.
Even de prut uit het oog wegclonen en de totale kleuren wat desatureren, en daarna de kleur van het oog zelf er terug volledig doorbrengen.
Comment