Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Euh... bedankt voor het zéér mooie compliment.
Maar persoonlijk denk ik niet dat ik mij met die fotografen kan gaan meten, daar kan ik nog lang niet tegenop.
Euh... bedankt voor het zéér mooie compliment.
Maar persoonlijk denk ik niet dat ik mij met die fotografen kan gaan meten, daar kan ik nog lang niet tegenop.
grts
Sieg
denk het wel hoor.. gewoon eens proberen, kost niets om een foto in te sturen.
'k sta d'r zelf al enkele keren in en ben verre van een pro, dus zo moeilijk is het niet
vind dit een super poezenportret
op het juiste moment afgedrukt
nu ise die top
maar ja ik ben dan wel een katten beez
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Jammer genoeg NIET terug gezien in de HOF, verdiende daar zeker een plaats, vooral te wijten aan de zéér sterke concurrentie in de macro-sectie denk ik waar wel heel veel pareltjes tussen zaten deze week
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Ik voeg mij hier aan toe ( HOF )
Prachtig vast gelegd
Grts S.
Oorspronkelijk geplaatst door Dieter VerbauwhedeBekijk bericht
De update maakt hem simpelweg fantastisch, het shot waarvan je er maar een paar in je leven maakt, HOF materiaal!!
Sorry iedereen, die enkele personen van HOF hebben er anders over beslist. So be it..... volgende keer misschien beter;
In ieder geval bedankt voor jullie waardering !
Jammer genoeg NIET terug gezien in de HOF, verdiende daar zeker een plaats, vooral te wijten aan de zéér sterke concurrentie in de macro-sectie denk ik waar wel heel veel pareltjes tussen zaten deze week
Bedankt Eric, maar denk niet dat het daarmee te maken heeft, smaken verschillen nu eenmaal.... zeker als het maar door enkele personen beslist wordt.
HOF is ook geen wedstrijd en compleet dubbelzinnig, identiek dezelfde foto kan bijvoorbeeld in een andere week wel in de HOF staan, dus op dat vlak is er geen enkele logica te bespeuren.
Daarentegen heeft deze foto op 4 dagen tijd ongeveer 800 hits gekregen en meer dan 40 reacties (geen HOF felicitaties) , dus dat wil al meer dan genoeg zeggen wat de mening is van het grotere publiek. En dat doet voor mij meer deugd dan bvb met 8 reacties in de HOF belanden.
Comment