Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Winhonden
Collapse
X
-
-
Re: Winhonden
Mooi actiemoment en dat rondvliegende zand erbij ...
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Mooi actiemoment en dat rondvliegende zand erbijCanon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
-
actie en fun,
die grijze rechts steekt daar nogal raar met zijn gat omhoogNikon D7000 en wat lenzen.
http://500px.com/Kevin_Bronckaerts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi actiemoment en dat rondvliegende zand erbij ...
De titel past ook goed, vooral dankzij z'n dubbelzinnigheid.
Comment
-
-
Leuk actieshot. Randje van de voorgrond af, en die twee donkere plekjes die aan de linker bovenkant vastkleven weghalen, en de foto is nog iets sterker wat mij betreft.Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops
Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk berichtLeuk actieshot. Randje van de voorgrond af, en die twee donkere plekjes die aan de linker bovenkant vastkleven weghalen, en de foto is nog iets sterker wat mij betreft.
met de donkere vlekjes : volkomen gelijk, had ik overzien, zijn nu verwijderd.
Randjes van de voorgrond af, kan ik niet goed volgen welke randjes u op de voorgrond van de foto bedoeld
dank voor de zwarte vlekken die ik kon verwijderenJos
Site
Comment
-
De onscherpe voorgrond wordt steeds lichter en onscherper naarmate die dichter bij de onderrand komt. Ik denk persoonlijk dat als je ongeveer de helft van de voorgrond afhaalt, misschien net iets minder dan dat, dan trekt dat stuk voorgrond minder aandacht. Als ik het in mijn browser probeer, dan ziet het er beter uit vind ik. Je zou dan tegelijkertijd een dun randje van de rechterkant af kunnen halen, zodat de verhoudingen ongeveer hetzelfde blijven.Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops
Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika
Comment
-
-
Comment