Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ondanks het harde licht een leuk moment en goed geplaat
Maar toch een beetje te veel verscherpt en dan vooral in het gras dus dat gedeelte nog even terugdraaien.
Tevens zou ik in de bg de bleke stukken wegclonen en ook de stengel van de paardebloem in de rechterhoek onderaan.
knappe chirurgie Marc, zou niet weten hoe ik er moet aan beginnen, knap gedaan in Photoshop maar naar mijn bescheiden mening vind ik het niet beter met 2 oren dan het origineel.
Oorspronkelijk geplaatst door michel elootBekijk bericht
knappe chirurgie Marc, zou niet weten hoe ik er moet aan beginnen, knap gedaan in Photoshop maar naar mijn bescheiden mening vind ik het niet beter met 2 oren dan het origineel.
Hoeft ook niet beter te zijn...was gewoon wat spielerei...en om aan Bouk zijn verzuchting tegemoet te komen
Voor diegenen die het interesseert: bewerking gedaan met PSP X3. Tijd ongeveer 5 minuutjes.
zichtbaar oortje uitknippen. Plakken als nieuwe afbeelding. Spiegelen.
Snoetje gedeeltelijk uitknippen. Plakken als nieuwe afbeelding.
Gespiegeld oortje inplakken als nieuwe laag op originele foto en desnoods wat roteren.
Eenmaal het oortje op z'n plaats staat, het uitgesneden snoetje terug in plakken als nieuwe laag, zodanig dat het ingeplakte snoetje krek overeenkomt met het bestaande snoetje. Op die manier bedekt het ingeplakte snoetje het te veel aan oor.
Links en rechts, indien nodig nog wat gummen op de afzonderlijke laagjes.
Laagjes samenvoegen en klaar is kees.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment