Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Wel leuk natuurlijk, want een koekoek vastleggen is niet zo evident,
maar ..... ik heb al veel beter werk van je gezien Maurice.
Ik weet niet goed wat, maar ik vind de vogel niet goed overkomen, (crop misschien))
en BG is een beetje druk (maar ik begrijp dat je dat niet altijd in de hand hebt natuurlijk).
In elk geval prima waarneming.
Zou persoonlijk al heel blij zijn mocht ik de kans krijgen om een koekoek zo vast te leggen. Ik vind dit een mooi plaatje en die BG (is nu eenmaal de natuurlijke omgeving) stoort mij niet erg hoor!
Grt. Jef
Heb hem vorig jaar drie maal kunnen platen...maar geen enkele die hier maar tot aan de enkels komt...Aangezien je hem veel eerder hoort dan te zien krijgt vind ik dit toch wel een mooie foto...
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Puur foto-technisch gezien zou het natuurlijk beter kunnen maar dit is natuurlijk een zeldzaamheid om te kunnen fotograferen en het is gewoon zijn natuurlijke omgeving dus
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Puur foto-technisch gezien zou het natuurlijk beter kunnen maar dit is natuurlijk een zeldzaamheid om te kunnen fotograferen en het is gewoon zijn natuurlijke omgeving dus
Comment