Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
After diner
Collapse
X
-
-
Re: After diner
Prachtig shot
...en die blik al terug uitkijkend of er nog iets te verorberen valt...Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
-
Bedankt voor de kijkers en nog meer bedankt voor de reactie !
Comment
-
mooi maar, iets meer van de rug had wel gemogen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
ondanks de 57kb toch nog een scherpe foto (maar rond de snavel en in de achtergrond zie je duidelijk artefacten)
Voor de rest een prima foto hoor. Knappe kleuren en die blik en bloeddruppel maken het plaatje af.
Comment
-
Bedankt voor deze reacties !
Over het aantal kb's ik zet mijn foto's in photoshop naar langste zijde 900 pix en dan opslaan als jpeg met de hoogste kwaliteit...
De fotos zijn gemaakt met mijn sony alpha 300 10.2 megapixels en als raw begonnen...
Mis ik dan nog ergens kansen bij het verkleinen of komt het door tinypic?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twannie Bekijk berichtBedankt voor deze reacties !
Over het aantal kb's ik zet mijn foto's in photoshop naar langste zijde 900 pix en dan opslaan als jpeg met de hoogste kwaliteit...
De fotos zijn gemaakt met mijn sony alpha 300 10.2 megapixels en als raw begonnen...
Mis ik dan nog ergens kansen bij het verkleinen of komt het door tinypic?
Het is hier al vele malen verschenen op dit forum, probeer Tinypic te vermijden.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Het is hier al vele malen verschenen op dit forum, probeer Tinypic te vermijden.Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
-
Bedankt voor jullie reacties
@ Alex en wat vind je van de foto?
Comment
-
Zo een update geplaatst via imageshack en wat een verschil zeg !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twannie Bekijk berichtZo een update geplaatst via imageshack en wat een verschil zeg !
Comment
-
Comment