Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Vertederende blik en mooie details
Aangezien het hier om een foto in een nationaal park gaat, was er dan niet de mogelijkheid om wat stappen opzij te zetten zodat je een mooiere achtergrond kreeg ?
Ik vind persoonlijk dat door die achtergrond het prachtige beestje niet echt loskomt.
Wat ik vooral erg mooi vind aan dit plaatje is het oogcontact en de reflectie in de blinkende oogjes, dat maakt het beeld nog speelser.
Wat de achtergrond betreft, moet ik Sieg bijtreden, al ken ik de locatie en weet ik dat het dichtbegroeid is. Bovendien zijn ze vliegensvlug dus ik vind dit al zeker een hele geslaagde opname.
Groetjes, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
En het doet me oprecht plezier dat iemand nog Jozani bezoekt als hij op Zanzibar zit. De meeste blijven luieren aan het strand. En dat terwijl deze troep ambassadeurs van de Rode Colobus enorm dicht benaderbaar is, en dat dat altijd mooie plaatjes en een herinnering voor het leven oplevert!
By the way; de achtergrond is een volwassen exemplaar hee mensen!
Comment