Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Een opname waar je qua timing best wel wat kliks voor nodig hebt. Die geoorde fuutjes duiken best snel en om dan net het moment te hebben .... en natuurlijk is geluk ook een factor als dwing je dat ook een beetje afdwingt
Menigmaal, en met meerdere duikerssoorten (futen, kuif- en andere duikeenden) geprobeerd. Heel soms lukt het 's een keer.
De bedoeling is wel een foto waar de snavel het water nét aanraakt, en dat is hier
spijtig genoeg niet het geval. Bovendien staat de foto niet plan. Opnieuw proberen dus ?
Mooi plaatje met mooie kleuren maar voor mij net iets te laat, de klik ervoor in die burst zal misschien beter zijn ?
Ook heb ik de indruk dat de foto niet recht staat ?
Ik vind deze best een leuke. Het stoort me niet dat de bek er net niet meer op staat, je ziet nog duidelijk het oog op de waterscheiding. En dat is voor mij genoeg.
Doch heb ook ik de indruk dat de foto scheef staat.
Geoorde fuut duikt iets naar links, denk dat het daarom lijkt alsof hij schuin staat.
Maar wel een mooi moment heb je hier te pakken !
Heb je er ook een waar dat de snavel het water pas raakt?
Ik had net in het boek "futen fotograferen met de snavel onder water voor dummies" ook gelezen dat de snavel net het water moet raken.....
Het is maar wat de fotograaf wil vastleggen hé, ik vind hem mooi scherp, met een zeer dromerige dof. Kijkt heel aangenaam.
Comment