Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind het eigenlijk een hele mooie plaat, maar die bandjes rond de poten doen de foto geen goed.
Is er geen mogelijkheid dat die volgende keer af gaan voor op de foto?
Rudi Dekeyzer
Jammer dat het beestje in gevangenschap leeft
Tja... zeg je dat ook wanneer je een foto van een hond of een kat ziet? Het gaat hier niet om een jong dat uit het wild afkomstig is, maar gewoon een gekweekt uiltje, wat uit ouders komt die ook al in gevangenschap leefden. Ooit waren de voorouders van onze honden en katten ook wilde dieren. Daar komt nog bij dat roofvogels en uilen liever lui dan moe zijn, dus een leven waarin ze weinig hoeven te doen is voor hen ideaal. De periode dat ze rust hebben en er niet met ze gevlogen wordt, vinden ze ook prettiger dan de periode dat ze wel "mogen" vliegen.
Silver_Rain
Ik vind het eigenlijk een hele mooie plaat, maar die bandjes rond de poten doen de foto geen goed.
Is er geen mogelijkheid dat die volgende keer af gaan voor op de foto?
Helemaal mee eens, maar ik ben bang dat ik Ruben, de valkenier, niet zo ver krijg dat hij ze af doet. Maar 22 april geef ik weer een workshop roofvogelfotografie in Wemeldinge - NL (ong. 3 kwartier rijden vanaf Antwerpen), meldt je gezellig aan en wie weet dat we met zijn alle Ruben kunnen overtuigen.
Comment