Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ietsje beter maar het harde licht heeft meer met het tijdstip van de dag te maken vrees ik. Een iets warmere witbalans zou de rossige vacht vd tijger wat opfleuren. Wat heb je gedaan met de achtergrond? Precies of je die gedesatureerd hebt. Ik zie daar geen enkele kleur meer in. Ik weet niet goed wat ik daar moet van maken.
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Bovenste de beste van kleur en contrast nu....je hebt de donkere stukken van de kop goed opgelicht maar de oorspronkelijke harde foto staat er niet meer bij hé....best laten staan in 't vervolg want anders kunnen de mensen de commentaar niet meer volgen.
Toch nog spijtig van die weinig flatteuse achtergrond maar die is wat hij is natuurlijk.
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Na had hem weggehaald ander stonden er 3 maar je hebt gelijk!
De achtergrond vind ik wel juist iets hebben.
De kop van het beest komt er goed uit zo maar hij is idd zoals hij is.
Bedankt voor je reacties en dat je nog is terug komt kijken naar de update!
Mooie tijgerkop. Persoonlijk mis ik wat scherpte - ik zou zeker nog wat naverscherpen - oog, wang, neus mogen wat scherper 'ogen', vind ik.
Groetjes, Ingrid
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Comment