Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eens iets anders dan een grutto met gladgestreken veren! Leuk!Wel een beetje jammer van de drukke omgeving, maar ja, die kies je niet altijd zelf hé
Grt. Jef
Mooi moment en goed gekozen titel, maar vind het wel spijtig dat er een stukje is afgesneden.
Tevens ontbreekt hier toch wel wat aan scherpte en is de omgeving nogal druk.
Ik denk dat er met de nodige nabewerking, uitgaande van het origineel, er toch meer uit dit plaatje te halen valt.
Allen bedankt voor de reacties!
De omgeving: binnen enkele weken zal die nog drukker zijn en zal ik de grutto door de begroeiing zelfs niet meer zien denk ik.
Onscherpte zal door de beweging in de veren zijn vermoed ik.
Het afgesneden stukje staat ook niet op het origineel, hier ging enkel heel klein stukje links en onder af.
@ Sieg: welke nabewerking dacht je? Ik wil dit wel graag eens proberen (met nadruk op proberen)
mvg,
Kinglouie
de gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
Comment