Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het een mooie Walter, vies moment, maar wel super dat je dat erop hebt weten te zetten
Ik zeg niet dat de foto onscherp is. Ik zeg dat er betere detail foto's zijn, met scherpere details. Dat wil niet zeggen dat dezer onscherp is!
Dit is gewoon een goede en natuurlijke foto. Misschien daarom wel beter.
blijkbaar actieve vogeltjes.. denk vorig jaar stond hier 'n bijna identiek plaatje
Tijd vliegt Greyhorse... ik denk dat je dit topic bedoelde, foto haalde trouwens de HoF: week 43 2007: http://forum.belgiumdigital.com/f44/...rs-185669.html
Wat niet wegneemt dat ik zou willen tekenen om eenzelfde plaatje als Walter te kunnen schieten,
mvg,
Kinglouie
de gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
Comment