Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooie foto met een ongewone, maar mooie compo. Een krachtige plaats met de gepaste kleuren.
Klein detail voor de volledigheid:
Nederlandse naam: witlipbamboeadder
wetenschappelijke naam: Trimeresurus albolabris (albolabris slaat op de witte lippen)
Wauw HOF! Dat is wel heel leuk en dat gelijk met de eerste foto die ik hier gepost heb... Bedankt!!!
Iedereen ook bedankt voor de leuke reacties en de felicitaties!
@ Pabl0°D: bedankt voor de correctie in de naam van de adder! Ik had dit van de eigenaar doorgekregen, maar ik heb al eerder een kleine spelfout bij hem gezien, dus dat is waarschijnlijk hier ook gebeurd. Ik zal het op mijn site ook even aanpassen.
WOW, allemachtig, da's wel een specialleke... Dankzij de HOF kom ik ook nog eens naar de beestjes kijken. Fantastische foto, al zou ik dat beestje in 't echt liever niet tegen komen.
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment